2011. január 5., szerda

Az első szárnycsapások...

Horgolni tanulok rendületlen. Ezt is ezerszer visszabontottam, de nagy nehezen megszületett a végső verzió. Nem leírás alapján készült inkább folyamatos próbálgatással. A díszítésre sem ez volt az elképzelés, de így is jó. :))
Szeretnék egyet Hannának is, csak az a baj vele, hogy a fejét mindig magánál tartja, ami igazából nem hátrány. :D Csak így nehezem próbálom, ha pedig kéznél a feje nem tudok horgolni... 22-es csapdája... :D

Ez még nem az idei termés, de megint munkában vagyok. Ki gondolta volna... Karácsony alkalmával rendesen kiürült a Meska boltom! :) Sőőt még rendeltek is egy miamanót, amiből rögtön kettő lesz! Részletek később, de jól haladok!

4 megjegyzés:

  1. ügyes munka igy elsőre... én is rengeteget szoktam bontani, de ez a mesterséggel együtt jár :D... imádtam a 22-es csapdádat, jót mosolyogtam rajta...

    VálaszTörlés
  2. Én meg imádom a horgolásaidat! :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes vagy,és a színek is jól passzolnak :)én ehhez már türelmetlen vagyok..

    VálaszTörlés
  4. Nekem meg egyre jobban tetszik! Azért a varrás a nagy szerelem de a nagy baja, hogy a varrógépet nem tudom mindenhova magammal vinni, ezt meg bárhol elővehetem! :)))

    VálaszTörlés