2011. május 17., kedd

táskák

Nagyon rég jártam erre, teljesen le vagyok maradva! Ahogy jött a jó idő mi is kiköltöztünk a szabadba. :) Néha azért alkotok is, ez viszont elenyésző.
Azért minden napra lopok magamnak kreatív perceket még ha egy apró virág horgolásáig tart is... Így sajnos elég lassan haladok. :)
Az elmaradásaim, egy öko szatyor tesómnak:

Egy mozdonnyal indult de valamire tennem kellett. Mivel szereti az ilyen textil tatyókat így nem gondolkoztam rajta sokat. :)

Bár lehetett volna nagyobb is...

És tarisznya a szomszéd néni unokájának egy kis neszivel.
Ami már az új gépemmel készült, mééég ez is tesztelés alatt van! Sok időmbe telik majd mire végre kiismerem. :) Egy viszont biztos nagggyon szépen dolgozik és csoda dolgokat tud!

A fényképek nagyon siralmasak, mind csak futva készült.


3 megjegyzés:

  1. nagyon jók lettek táskák is:) Milyen varrógépet vettél? Enyém kezd haldokolni, most is kényszerpihenőn vagyok..

    VálaszTörlés
  2. Köszi itt is! Jajj az én gépem egy álom! :))) Csak lenne időm odaülni mellé, még nem sokat tudok róla. Janome 7700

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit:)
    Mostanában több helyen is látom, hogy ezt a márkát veszik(eddig nem is hallottam róla:))milyen gyártmány?

    VálaszTörlés