2010. december 1., szerda

Mézeskalács ház

Ha már december, karácsony. Akkor nem hiányozhat a mézeskalács sem. Tegnap elkészült a házikó, rögtön kettő. A kisebb változat az oviba készült. Hanna is segített!
Ajánlom figyelmetekbe a két szívecskét a kertben! Csodaszép lett nem?
A recept és a sablon internet után szabadon. Szó szerint, mert a tészta is elég sajátságos lett. A 2 dkg vaj helyett húsz került bele. :DDD De a mézeskalácsot amúgy sem megenni szánom (én nem szeretem) így liszttel javítottam és áll! :))) A sablont megrajzoltam magamnak. A nagy ház ablakaiba kristály cukrot olvasztottam.



És a maradék íróból került egy hóember az udvarra. :DDD

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek, ügyesek vagytok!
    A kedvencem az a vörös kis cicc a háztetőn :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! Nekem is kell már csinaljak mézeskalácsházikót! Biztosan nagy élmény volt a lányoknak!

    VálaszTörlés
  3. A háztetőn Szamiaúúú! :))) Vicces ahogy Hanna próbálja mondani, na meg Hókuszpók! :DDD
    Dóri még nem segített, de Hanna élvezte, talán majd jövőre. :))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikus maga a ház is, meg az is hogy Te(TI) már itt tartotok!!! Én jó, ha a hétvégén hozzá tudok fogni ..(mondjuk akkor már nagyon kell!):-)))

    VálaszTörlés
  5. Mi hétvégén szülinapot ünnepelünk. Dóri 1 éves! Semmire nem lesz időm.

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen jól megcsináltad:)) Először azt hittem rosszul látok,mikor kiszúrtam törppillát:)) 2-20 dkg-hoz,én egyszer a sajtmártással jártam így,nem tudtam elképzelni minek hozzá 20 dkg margalin..:))

    VálaszTörlés
  7. :)) A törpe nem illik a képbe? :)) Sziamiaú a tetőre kívánkozott, a kicsi meg az oviba ment így kellett valami az udvarra, és ez kéznél volt. :)))

    VálaszTörlés
  8. So ein liebes Lebkuchenhaus!
    Liebe Grüsse aus Wien

    VálaszTörlés