2010. december 1., szerda

Rendhagyó Adventi naptár

Vééégreee!!!
Elkészült Luca széke!! Már nagyon untam, de még épp időben! Az utolsó simításokban volt némi segítségem. Köszi Nolya!
Tehát kicsit másképp gondoltam. Az alap Télapó a kandalló előtt meg egy fenyő, + 24 gomb szalaggal rögzítve. Így még kicsit csupasz, de 24.- ére teljesen kész lesz. :)))
Fehér alap szabad gépi tűzéssel, a kandalló és a fenyő kicsit kidomborodik.

24 zsákocska különböző fazonban. A lényeg minden nap kap egy zsákot egy kis tartalommal, miután kiürítette a zsákot az üresen az alapra kerül.

Mire eljön karácsony mint ahogy mindent, díszbe öltöztetjük a naptárat is. :))

Először a kandalló, kis koszorú gyertya, aztán várjuk a Télapót.
Télapó után jöhet a fenyő amiből lassan Karácsonyfa lesz. És 24.-ére megérkeznek az angyalok!
A zoknin a számok és angyalka kezében a szívecske süthető gyurmából van. A többi zsák applikálva.

15 megjegyzés:

  1. Dejóóó!!! Hatalmas gratula.

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó!!! Gratula, mind az ötlethez, mind az ügyességedhez!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok! :)) Háát nem volt egyszerű

    VálaszTörlés
  4. Már épp akartam reklamálni,hogy mikor mutatod meg:)) Nagyon ötletesen kitaláltad,gratula!:))

    VálaszTörlés
  5. Na hallod! Tegnap este lett kész! Fényképezni, meg csak ma reggel tudtam. :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de ügyes vagy!!! Nagyon ötletes és szép! Gratulálok én is.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű szép lett!! Remek ötlet :)))))

    VálaszTörlés
  8. Kedves Dius nagyon szép lett és nagyon ötletes sok sok örömet hozzá !!!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ötletes, nekem is tetszik. Már figyeltem én is, mikor készülsz el, mióta nálam írtad, hogy Te is ilyet készítesz.
    Ez tényleg rendhagyó lett :-)

    VálaszTörlés
  10. Már azt hittem sose lesz kész! De megerőltettem magam! :)))
    Ez legalább már nem nyomja a vállam! :))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ötletes, biztos, hogy a lakás dsze lesz karácsonykor! Lehet, hogy jövőre én is csinálok hasonlót! Gratulálok és boldog Mikut!
    Zsuzska

    VálaszTörlés
  12. Köszi Zsuzska!
    Igaz nagyon sokat dolgoztam vele, de nem bántam meg! Jó érzés minden délután körbeállni. :)))

    VálaszTörlés
  13. ÉÉs hogy alakul a baba? :)))

    VálaszTörlés